torsdag 28 mars 2013

Cash is king!

Imorgon och under hela helgen kommer jag bara att kunna ta emot kontanter.
Kortläsare är på gång men den hinner tyvärr inte fram i tid. Kvitto kan man få.

Imorgon är alltså den stora dagen! Det är så mycket som ska fixas att min hjärna får blackout. Men nu har jag nog koll på läget, kanske...

Snart kommer finbesök från Stockholm och det ska bli väldigt trevligt att få fokusera på något annat i nån timme.

Nu ska jag skruva upp lite hyllor, prismärka det sista och städa iordning i butiken sen håller jag nog kväll och hoppas på att SMHI och alla andra väderrapporter har helt fel gällande vädret imorgon. Det ska nämligen falla snöblandat regn hela dagen... Inte bra.

Jag ska försöka få upp lite bilder under morgondagen så dem som inta kan vara här får vara med på ett hörn ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar