söndag 16 december 2012

Någon gång ska vara den första...

...och det är lika bra att sätta gång!
Mina mål med den här bloggen och inom en snar framtid min hemsida och inom en överskådlig framtid även min butik är att ni ska få ta del av mitt störst intresse, som om allt går som planerat även kommer att bli mitt yrke! Nämligen VINTAGE! Prylar, kläder, möbler och allt där emellan!
Ni kommer att få följa mig när jag letar fynd på auktioner och loppisar. När jag syr (mitt andra stora intresse) kläder, kuddar, nessesärer mm i återanvända material. När jag snickrar och bygger om i vårt hus. När jag pysslar och sysslar. Ni får helt enkelt följa med mig i min vardag som jag ska fylla med en massa godbitar och förhoppningsvis tända skaparglädje och fyndglädje hos Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar