måndag 19 augusti 2013

Oj oj, tillbaka till verkligheten

Idag börjar barnen förskola så i tre dagar ska jag hänga där för inskolning. Sen, på torsdag så kommer jag att jobba heltid med Vintage under blodboken. Då kommer jag att ha tid att lägga ut mer här. Jag kommer även att ha tid att dra igång webb-shopen på riktigt!
I sommar har det varit hysteriskt stressigt. På dagarna har jag försökt hålla liv i barnen och mig själv, samtidigt som hem och hus med allt vad det innebär har legat som ett stressmoment över hela mig.
Vi har gjort en del fina saker i sommar också såklart, som att det har varit en massa fint folk i butiken. Jag har fått mycket positiv respons och en hel del beställningar har jag fått in!

Min mobil har krånglat som tusan så nu har jag försökt ta bort alla bilder, har dock +/- 4600 bilder kvar att lägga in på rätt plats. Ska lägga upp en kavalkad av sommarprojekt här så ni kan få en liten inblick.

På torsdag blir det allvar som sagt! Jag är så fruktansvärt taggad och har så många idéer som bara vill spruta ur mig!

Så varsågoda - här kommer ett bildkalas! Sen ska jag sy fem par beställda byxor!
(och ps. jag har blivit nominerad till Eslövs miljöpris, håll tummarna!)

Barnvagnsdyna, 300:-

Barnvagnsdyna 300:-

Mobilfodral, fodrat 120:-

Mugghållare har ett gäng i butiken!



Två sommarklänningar till mig själv, går att beställa 400/450:- st

Beställd klänning!


Beställd kjol

Klänning strl XS/S 600:-



Klänningar! Vänstra såld, högra har jag levt i i sommar (båda går att beställa i valfri storlek/tyg)

Beställda byxor och presentkort.

Ja... finns det ord?

Göteborgsbesök, Universeum.

Jack har fått en cykel! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar