torsdag 28 februari 2013

Dagarna går för fort...

Dagarna bara flyger fram och jag hinner inte med allt som jag vill få gjort. Går upp vid sex och jobbar till sju på kvällen, då tar jag en natta-barn-paus och sen kör jag på tills jag ser i kors och stupar i säng vid elva-tiden. Men ändå vill jag jobba mer! Det är ju faktiskt ett jättebra betyg! Har aldrig haft ett jobb som jag har trivts med förut så det här är så fantastiskt!
Butiken är färdigrenoverad och målad. Hyllor och dem flesta krokar är uppe och jag har börjat plocka upp en massa pinaler!
Jag är så taggad! Invigning kommer att ske den 28:e mars och då är alla välkomna! Imorgon ska jag ta tag i en ordentlig inbjudan och beställa en massa grejer och försöka få till en början till en webbshop. Alltså en datordag.
Bjussar på ett litet smakprov från butiken och imorgon kan jag fixa ett ordentligt blogginlägg när jag ändå håller på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar