fredag 1 februari 2013

Today´s the day!

Idag är första dagen då det är på allvar!
Nu är Rickard hemma med barnen och jag ska dra in storkovan på detta projektet!
Så jädrans läskigt men jag är taggad till tusen!

I morse var jag uppe tidigt! Det är nästintill magiskt att vara uppe själv när resten av familjen sover, allt är helt stilla och tyst.
Jag har sytt en kjol av ett tyg som bara har legat och väntat på att bli en kjol!






































Tyvärr är det något knas med min kamera och man kan inte ta kort utan blixt vilket gör att alla bilder blir jätteljusa! Fast igår fäste jag en virkad duk över blixten och jag tror att det kommer att bli bra. Men fram till jag har fått kläm på det så blir det mobilbilder med lite sämre kvalitet - fast huvudsaken är ju att man ser vad det föreställer!

Igår var jag i Höör för min obligatoriska loppisrunda. Otroligt nöjd med mina köp men tyvärr hade jag inte kontanter för allt jag ville ha så jag fick sålla... Bara det är ju ett tecken på att det var en lyckad tur!
Här är ett urval:







































Skorna är jag mest nöjd över! Alla är strl 37, äkta läder och fint helt skick. Hör av er vid intresse - för dem är till salu!
Eller nej, jag är mest nöjd över POST-spelet och memory´t. Eller täcket kanske?! Det bruna i bakgrunden, har letat efter ett länge men dem går ju så satans dyrt... eller den oanvända vaxduken från 70-talet?!... Äsch, jag är nöjd över allt!
Nu ska jag ut och mäta och planera min blivande butik. Ska blir sköj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar