söndag 17 februari 2013

smått och gott!

Idag har jag sytt klart lite påbörjade saker och så har jag storleksmärkt en del till.
Börjar med att visa sex skjortor i 70-tals modell. Allt material är återvunnet om inget annat anges.



Dem vita kantbanden är nya. 




Alla skjortor är i storlek 62/68 med två knytband över bröstet. 
Pris: 200:- st inkl frakt. 

För evigheter sen sydde jag två tröjor i storlek 98/104 med mudd vid ärmarna och midjan, den blåa har knytband baktill och den gula har knapp baktill. Tänkte att det är på tiden att dem kommer ut till försäljning. Här är dem:



Tröjorna kostar 200:- st inkl frakt.

Sen knåpade jag ihop två snuttefiltar igår kväll. Dem är 26x26 cm med flärpar att pilla på. 
Dem kostar 80:- st inkl frakt. 

Baksidan är omvänd, alltså med vit bakgrund och gröna fåglar.



Nu ska jag försöka orka mig ut till den blivande butiken. Men jag kommer antagligen ge upp för min kropp är slut! Migrän, ont i ryggen, lite feber och halsont... Mysig blandning! 
Jag kanske stannar inne... 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar