söndag 17 februari 2013

Lite mer så här på kvällskvisten...

Fem skjortor till har jag fått klart idag. Dessa är i storlek 74/80 och allt material såsom tyg, band och sytråd är återvunnet.







Skjortorna är som sagt i storlek 74/80 och kostar 200:- st inkl frakt. 


Fick även gjort en snuttefilt till. Den är 26x26 cm och kostar 80:- inkl frakt. 



Och nej, jag gick inte ut och byggde... Jag gick till Billinge auktionsgodsaffär istället och det var nog ett bra val för jag hittade lite fint porslin och två byråer samt ett runt avlastningsbord som behöver en hel del kärlek! Och det kan jag ge! 

Nu ska jag mysa med ett litet barn och hoppas att han somnar snabbt sen kanske jag kan hålla mig vaken i en timme eller så innan jag som vanligt somnar i soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar